29 kwietnia w ramach projektu „Regionalne wsparcie edukacji włączającej” nauczyciele szkół ponadpodstawowych przeprowadzili instruktaż metodyczny dotyczący pracy z uczniem z zaburzeniami mowy, w tym z afazją. Uczestnikami zajęć byli nauczyciele szkół ogólnodostępnych, którzy pracują z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Goście przyglądali się pracy logopedy oraz pracy terapeutycznej prowadzonej w ramach zajęć pomocy psychologiczno- pedagogicznej. Obserwowali stosowane metody pracy, zapoznawali się z materiałami metodycznymi oraz sposobami oceniania postępów ucznia. Każde zajęcia były okazją do dyskusji, wymiany doświadczeń, poszukiwania nowych rozwiązań w pracy pedagogicznej.
Uczestnicy instruktażu otrzymali skrypty zawierające wskazówki metodyczne oraz pomoce dydaktyczne przygotowane przez nauczycieli Ośrodka.
Udział w projekcie pozwala nauczycielom rozwinąć kompetencje w zakresie pracy z uczniami wymagającymi specjalistycznego wsparcia.
